«Державна установа: Урядовий контактний центр» (Грудень, 2012) PDF Друк e-mail
Вівторок, 22 січня 2013, 17:38

Govern_cont_centr У грудні 2012 року за сприяння ПСП II вийшла брошура «Державна установа: Урядовий контактний центр».

Веб сайт Урядового контактного центру: http://ukc.gov.ua/

Завантажити брошуру з сайту Урядового контактного центру тут.

У Постанові Кабінету Міністрів України № 898 від 12.08.2009 зазначається:

"Розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу – важливі прерогативи державної політики. Однією з форм її реалізації є діяльність Урядового контактного центру, через який відбувається спілкування уряду з громадянами, що значною мірою дає їм змогу оперативно

отримувати достовірну інформацію від органів виконавчої влади.

Створення Урядового контактного центру – виклик часу, що вимагає своєчасного і всебічного реагування центральних і місцевих органів виконавчої влади на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб – підприємців, органів місцевого самоврядування.

• Розпорядженням Уряду від 27 травня 2009 р. № 579 створено державну установу «Соціальний контактний Govern_Cont_Centr_2 центр»

• Постановою Уряду від 28 липня 2010 р. № 636 назву державної установи змінено на «Урядовий контактний центр».

Державна установа «Урядовий контактний центр» та органи виконавчої влади спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію», та вжиття заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників."

 

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ УРЯДОВОГО КОНТАКТНОГО ЦЕНТРУ УРЯДОВИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР ЯК СУЧАСНИЙ ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЇ

 

• здійснює координацію діяльності суб’єктів Національної системи опрацювання звернень до

органів виконавчої влади;

• забезпечує приймання звернень за єдиним телефонним номером та за допомогою Інтернету,

надсилання їх на розгляд органам виконавчої влади відповідно до компетенції. Стосовно звернень з питань, що не потребують додаткового опрацювання у відповідних органах виконавчої влади, Урядовий контактний центр надає необхідні роз’яснення та довідкову інформацію за допомогою телефонного зв’язку або в електронній формі (на звернення через Інтернет);

• виявляє за результатами проведення аналізу звернень громадян проблемні питання державної політики, що потребують прийняття рішень Кабінетом Міністрів України, а також питання, що можуть спричинити соціальне напруження в суспільстві, та інформує про це Секретаріат Кабінету Міністрів України;

• проводить аналіз звернень для виявлення питань, що потребують невідкладного роз’яснення, взаємодіє з органами виконавчої влади з метою отримання необхідних інформаційних матеріалів, зокрема, щодо норм законодавства;

• організовує проведення телеконференцій, теле- і радіопередач за участю уповноважених представників органів виконавчої влади;

• організовує у межах відповідних бюджетних призначень проведення прогнозних досліджень з проблемних питань державної політики, готує за їх результатами інформаційно-аналітичні матеріали для подання Секретаріатові Кабінету Міністрів України.

 

 

 

Слідкуйте за повідомленнями:

  • Facebook: PDPII
  • Twitter: PDPII
  • YouTube: PDPukr
Програма сприяння Парламенту України (ПСП ІІ)